zaterdag 15 november 2014

Veel te lang geleden...

Echt wel. Natuurlijk heb ik ondertussen niet stil gezeten op freubelvlak. 

Eerst en vooral : de deken van de CAL is af. Zoals bij zovelen heb ik het volgehouden. Na 41 weken lang strepen te haken op verschillende manieren en daarna nog 3 weken randjes haken, is dit het resultaat :


De rand heb ik wat moeten aanpassen uit "kleurnood" ;-) maar voor het overige heb ik me volledig aan de CAL gehouden. Bedankt Tertia en Jolanda. Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe project!

Tussenin heb ik me laten verleiden tot nog een ander project via een facebookgroep.
Mochila look-a-like haken
Een totaal andere manier van haken zoals gebruikelijk is in Colombia door indiaanse vrouwen.
Het resultaat is een originele tas. Dit is mijn versie geworden :



De bodem ziet er zo uit :


En dit is de draagband (WIP) :


Het koord om de tas dicht te stroppen heb ik met een Kumihimoschijf gemaakt. Nog een nieuwe techniek die ik onderweg heb opgestoken. Bedankt dames.
Ook dit werkje is afgeraakt. Ik doe hem binnenkort cadeau als kraamgeschenk.






Het patroon komt uit het boekje :

Tot de volgende x
Patricia x


Follow on Bloglovin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten