zaterdag 18 januari 2014

Update CAL 2014

Ik zie overal die kleurrijke dekens opduiken. Velen zijn ondertussen al verder gevorderd en dat maakt het voor mij moeilijker om me aan het schema van de CAL te houden. Maar tot nu toe ben ik nog niet gezwicht. Bij mijn vorige post was ik vergeten de update erbij te zetten, vandaar dat ik vandaag zowel week 2 :



als week 3 laat zien : 







En nu terug in de doos tot volgende week 




Ik ben ondertussen bezig geweest met andere projecten, waarvan ik de komende weken wat meer laat zien. Ik heb een gebreid vest af voor mezelf en ook nog 2 handtasjes voor "prinsesjes" gehaakt. Maar zoals ik al zei dat is voor de nabije toekomst. Sinds een dag of twee ben ik begonnen aan een nieuw truitje voor mezelf. Iets voor het voorjaar. 

Sneak preview? Ja hoor : 





Nog een mini-tip : telkens ik de koppen van de elektrische tandenborstels verander, hou ik de ringen bij. Je weel wel, die ringetjes in verschillende kleurtjes om makkelijk bij te houden welke tandenborstel bij wie hoort. Je kan dat ringetje makkelijk weer hergebruiken en zo krijgen de nieuwtjes uit de verpakking een ander doel. Ze worden markeerringen. Dat werkt heel vlot om mee te breien.





En deze vond ik gisterenavond verstopt in een emmer in de berging onder de trap, toen ik mijn laarzen wou opbergen. Ze waren bedoeld als verrassing voor vandaag (ja, er is weer een jaartje bijgekomen). Lief he? Bedankt lieve schatten van me...





Follow on Bloglovin

                                                 Volg mij op Pinterest




Patricia x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten