zondag 8 december 2013

Sjaal in warme tinten



Deze heb ik dit najaar gemaakt.  De "rolkraagsjaal" begin je met een reeks grannysquares, die je aan elkaar haakt, maar met een twist. Daarna haak je rij per rij clusters van vasten. Door de twist draait het werk mee en werk je in het rond. Er kropen nogal wat uurtjes in, maar ik ben zeer blij met het resultaat. Een heel leuk patroon op de site van Drops design, dat je hier kan terugvinden.

Het gebruikte garen heet Drops Delight.  Het is plezant om mee te werken. Er zit wat reliëf in en de kleuren lopen mooi ineen. Je hebt ook een tamelijk grote keuze in tinten. Via deze link kan je het volledige assortiment bekijken. Ik koos voor kleur 13 : rood/oranje/grijs.


Bij ons in de buurt is er jammergenoeg geen Dropsstore. Ik bestel dan ook steeds online en sinds vorig jaar denk ik mijn vaste "wolprovider" gevonden te hebben bij , Moni Lana een leuke webshop met alle benodigdheden voor iedereen die graag met wol werkt. Vlotte verzending en afhandeling van je bestelling en ook vriendelijk contact als je een extra vraag of opmerking wil toevoegen aan je bestelling.


 Patricia

Follow on Bloglovin 

Volg mij op Pinterest






Geen opmerkingen:

Een reactie posten